Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RJ

"zápisky" formou doplňte z učiva a pak mi to pošlete nafocený.

Dcera si s tím láme hlavu,vždyť žádný roky starověkýho řecka v učebnici nejsou. Je tam jen "Po pádu.." a "před nástupem.."

Ale v tom doplnění po nich chce letopočty. A co je tady tohle: starověcí ... byli věhlasní svými ... a ...

V učebnici je napsaný že byli mořeplavci. Ok a co má být za tím A ?

Na dotaz odpověď že ta doplňovačka je podle ústního výkladu. Na dotaz a kdy ten ústní výklad bude odpověď že zatím ne.

Tak nevím,jsem blbej já nebo takhle by jiný pracující člověk přišel o práci hned?

10 0
možnosti
VV

To je naprosto jasné a logické. To zná přeci každý. "Samopal se skládá ze čtyř částí. Všechny tři si teď podrobně popíšeme. Pažba a hlaveň." :-)

1 0
možnosti
AJ

S clankem naprosto souhlasim. Takto to nemuze dal pokracovt a uz jsem to rovnez napsal nasim ucitelum. Nase ucitelka nam potvrdila, ze ucivo ktere zadava je v objemu jako by byly deti ve skole. Je to kazdy den seznam na A4 plus, co se ma s detma delat. Pak nechapu, proc maji ucitele 100% platu, kdyz za ne uci doma rodice, kteri maji 60% na OCR.

Pokud by oba rodice pracovali, tak to nemuzou stihat vubec.

Skola musi bud zacit se skutecnou vyukou online a nebo se musi deti vratit do skoly a nebo at uci rodice, ale pak ucitele budou doma na 60%.

10 0
možnosti
OP

Vážený pane, v textu správně říkáte, že škola by měla de facto fungovat jako každá jiná firma. Také tam píšete, že víte, že na jiných školách to funguje. Jde tedy pouze o to, že jste pro Vaše děti vybral špatnou školu (jako se dá špatně vybrat stavební firma, autoškola, restaurace atd.) Nic víc, nic míň ;)

5 4
možnosti
RJ

A napadlo tě že ne vždy se dá škola vybrat?

6 0
možnosti
DP

Jako protiváhu něco pozitivního. Moje manželka je učitelka a každý den učí děti online od 9 - 12 (tři vyučovací hodiny s přestávkami. Má pro ně připravené online kvízy, prezentace, vysvětluje látku, vyvolává, napomíná :-) atd. . Má v online třídě 24 žáků a kromě této online výuky připravuje materiály pro offline výuku (úkoly, materiály, odkazy).

Takže, když je někdo iniciativní, tak to jde. :-)

26 0
možnosti
ND

Bezva paní ucitelka.

0 0
možnosti
RC

15 let osnovy neexistuji.....

proc by se vsude melo ucit totez ve stejnou dobu?

To, ze nekdo uci, nekdo ne, neni vec MSMT, ale VASI skoly. Reste to s nimi.

7 0
možnosti
ND

No to je teda věc, ve 21. Století je přeci televyuka brnkacka, já bych ještě uvítala telenavstevy doktora, na odběry dojít a výsledky zhodnotit přes telemost.

Držím palce, ať se vám to zlepší a zjednoduší...

3 0
možnosti
PD

P59e46t91r 34D59r38a44p91a12l

21. 4. 2020 12:26

můj doktor to tak dělá, minulý týden jsem byl na odběrech, tento týden jsme po telefonu probrali výsledky a recepty pošle elektrinicky

6 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3439x
Jmenuji se Radek Pálka a vítám vás na svém blogu o vaření, kuchyni, gastronomii a tak obecně.

Jak to začalo.....

Někde v mých 6-7 letech si rodiče vzali do hlavy, že strašně chci být kuchařem :-). 

Moje mamka byla vyučenou cukrářkou. Avšak po vyučení cukrařinu dělala jen velmi krátce a když přišla v roce 1971 do jiného stavu s bratrem, přestala cukrařinu dělat profesionálně a již se k tomu nikdy naplno nevrátila. 

Nicméně v osmdesátých letech si mamka tajně doma přivydělávala pečením dortů na zakázku. A já, jako dnešní dítě z reklamy jsem se kolem ní motal a asi tím si všichni vzali do hlavy, že kuchařina mě strašně baví a že nic jiného vlastně ani dělat nechci :-). 

Zvláštní je, že pokud je člověku něco dlouhodobě podsouváno, tak tomu začne věřit.  Na konec jsem byl i já tím, který začal říkat, že si od dětství přeje být kuchařem. Možná tomu i tak bylo. Já vlastně ani nevím.

Každopádně se tak i přes některé komplikace stalo a jsem tomu rád.  A z nutnosti je životní láska.

Upřímně láska na první pohled to úplně nebyla.

Díky sametové revoluci v roce 1989 jsem sice nastoupil do chrudimské hotelové školy, ale na příbuzný obor řezník. 

No, nebudu rozebírat má studia. Ale řezníkem jsem se po pár peripetiích vyučil a rok na to jsem udělal rozdílové zkoušky a vyučil se i kuchařem. 

Mým štěstím bylo, že jsem hned po vyučení nastoupil do Restaurantu Grill Duran v Hradci, Králové, kde jsem nejprve řezničil a postupně se přibližoval do kuchyně, až jsem bourání masa úplně pověsil na hřebík. 

Mým druhým největším životním štětím /první je moje manželka/ bylo, že jsem měl to štěstí a dostal jsem se do kuchyně v Duranu, kde vládl tehdy asi třicetiletý šéfkuchař Jiří Syrový.

A díky němu a díky jeho přístupu ze z nutnosti stala LÁSKA NA CELÝ ŽIVOT.

www.sefkucharuvdenik.cz

Seznam rubrik