Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Ruší důchodci jako pan Hannig to bohužel vidí jinak.

4 5
možnosti
PP

P77e73t23r 33P46o82l27á93k

19. 3. 2020 17:17

V clanku mi chybi uz jen konecne reseni cinske otazky...

2 2
možnosti
JF

J85i80ř43í 73F45o79g12e33l

19. 3. 2020 16:58

Chce se dodat to klasické. A cyklistů....

0 0
možnosti
Foto

Tak já dodám také to klasické: A proč cyklistů ?8-o

0 0
možnosti
PD

Nepochybuji, že na výzvu našeho prezidenta se Čína ústy svého velvyslance za tyto skutky omluví a postupně zaplatí způsobenou škodu. V opačném případě před čínskou embassy demonstrativně pozřu nedovařeného netopýra.

3 2
možnosti
AT

Vzhledem k tomu, že už se snaží hodit vinu na Američany, tak se připravte na epesní menu.

2 0
možnosti
PH

Jak by řekl soudruh Samuel lidi jsou lidi, každý jsme nějaký.

0 0
možnosti
KL

Tak to snad abychom jim rovnou vyhlásili válku...

7 0
možnosti
Foto

Stačí vyhlásit válku zdejším pročínským kolaborantům...každý až se zařadí sám kam patří...

11 7
možnosti
Foto

Přesně tak. Nejhorší ovšem je, že po nakažení celé Evropy ještě "rouškovou" politikou podporují vliv zdejších pročínských politiků, kteří mají tu sprostou drzost ještě vidávat čínské soudruhy za naše zachránce. Pro Evropu je to jistě lekce, za kterou draze zaplatí a je na čase stáhnout výrobu evropských firem zpátky z Číny, hlvně co se týká výroby zdravotnického materiálu a léků,takhle nás mohou Činané ještě vydírat a sprostě na nás vydělávat...

13 6
možnosti
AT

Ono to nepůjde tak rychle jak bychom chtěli ale je to inspirace pro strategická rozhodnutí do budoucna. A Číňané si to moc dobře uvědomují. Žádný altruismus nebo snaha pomoct. Obyčejný prachsprostý politický a obchodní kalkul.

2 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3439x
Jmenuji se Radek Pálka a vítám vás na svém blogu o vaření, kuchyni, gastronomii a tak obecně.

Jak to začalo.....

Někde v mých 6-7 letech si rodiče vzali do hlavy, že strašně chci být kuchařem :-). 

Moje mamka byla vyučenou cukrářkou. Avšak po vyučení cukrařinu dělala jen velmi krátce a když přišla v roce 1971 do jiného stavu s bratrem, přestala cukrařinu dělat profesionálně a již se k tomu nikdy naplno nevrátila. 

Nicméně v osmdesátých letech si mamka tajně doma přivydělávala pečením dortů na zakázku. A já, jako dnešní dítě z reklamy jsem se kolem ní motal a asi tím si všichni vzali do hlavy, že kuchařina mě strašně baví a že nic jiného vlastně ani dělat nechci :-). 

Zvláštní je, že pokud je člověku něco dlouhodobě podsouváno, tak tomu začne věřit.  Na konec jsem byl i já tím, který začal říkat, že si od dětství přeje být kuchařem. Možná tomu i tak bylo. Já vlastně ani nevím.

Každopádně se tak i přes některé komplikace stalo a jsem tomu rád.  A z nutnosti je životní láska.

Upřímně láska na první pohled to úplně nebyla.

Díky sametové revoluci v roce 1989 jsem sice nastoupil do chrudimské hotelové školy, ale na příbuzný obor řezník. 

No, nebudu rozebírat má studia. Ale řezníkem jsem se po pár peripetiích vyučil a rok na to jsem udělal rozdílové zkoušky a vyučil se i kuchařem. 

Mým štěstím bylo, že jsem hned po vyučení nastoupil do Restaurantu Grill Duran v Hradci, Králové, kde jsem nejprve řezničil a postupně se přibližoval do kuchyně, až jsem bourání masa úplně pověsil na hřebík. 

Mým druhým největším životním štětím /první je moje manželka/ bylo, že jsem měl to štěstí a dostal jsem se do kuchyně v Duranu, kde vládl tehdy asi třicetiletý šéfkuchař Jiří Syrový.

A díky němu a díky jeho přístupu ze z nutnosti stala LÁSKA NA CELÝ ŽIVOT.

www.sefkucharuvdenik.cz

Seznam rubrik