Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

dříve jsem od tohoto autora přečetl několik textů a v tom co psal jsem viděl i vlastní zkušenosti ( pohostinství v Rakousku apod.)... po tomhle blábolu, jako od někoho kdo prochází posledním ročníkem školy života si už od něj nejspíš nic nepřečtu ... Jo a Tuna, ten by měl už taky zalézt ...

14 6
možnosti

Tak hlavně že známe viníka..... To je blábol....

10 7
možnosti
JJ

Ano, viníka známe od začátku, je to Zemanův zaměstnavatel:-)

3 2
možnosti
PK

Vážený autore, je škoda, že jste ve svém příspěvku nezmínil, že snad většina států Evropy v době, kdy Číně nejvíce "teklo do bot", posílala solidárně do Číny humanitární pomoc, snad nikdo za to nic nechtěl, kdežto Čína si za vše nechá platit- de facto rozjíždí svojí ekonomiku na potížích jiných.

Samozřejmě za mne karma.

4 6
možnosti
JK

Opravdu věříš ty rourko, že Čína by bez naší pomoci nezvládla situaci? Je možné že by to trvalo o týden déle. Všechna pomoc zaslaná do Číny byla pár procent toho co Číňani potřebovali. Bylo to gesto. Gesto aby jste se vy lepší lidé mohli holedbat jak jste pomáhali. A pak mlet tyhle nesmysly, že by nám měli taky dodávat zdarma. Nic není zdarma. Zvláště věci zdarma jsou hodně drahé, jak si právě ukázal. Nemyslíš ty rourko, že je místo toužení po věcech "zdarma" by si se měl ptát spíše na cenu věcí, aby jich bylo hodně a mohly by být levné?

6 6
možnosti
JU

Jsem přesvědčen, že kdyby ten virus "vznikl" v některé zemi EU, dopadlo by to stejně. Takže...jestli se někdy potvrdí, že ten vir byl vytvořen v nějaké čínské laboratoři, pak ano, dá se říct, že za to mohou Číňani. Ovšem jinak bych Číně zas tolik nevyčítal, protože evropské by si evidentně nevedly lépe.

10 5
možnosti
JZ

Obzvláště ve světle některých vyjádření soudružky Leyenové z poslední doby se dá předpokládat, že by to dopadlo ještě hůř.

5 0
možnosti
KS

Epidemie se dá zvládnout jen tak, že tu nemoc postupem času prodělá většina populace a bude tak mít protilátky. Jinak se to bude stále dokolečka vracet. Jinak bych ještě zmínil, jak celý svět na začátku posílal Číně humanitární pomoc a ta samá Čína ty samé věci těm samým zemím teď prodává zpět.

7 1
možnosti
JZ

Zasloužená karma R^:-)

5 7
možnosti
TB

T70o76m94á46š 34B14í92l61ý

20. 3. 2020 21:08

Kdo by od vás čekal něco jiného ;-);-D;-D;-D

2 0
možnosti
JS

Dobrý den, chvíli jsem to bral vážně, než jsem konečně pochopil, že jde o ironii. Snad to tak pojali skoro všichni kromě fanatičky Jandové.

3 2
možnosti
JR

No já nevím... v dnešní době protičínské hysterie se ironie značně vytrácí a už jsem četl dost stejně vyznívajících a zcela vážně míněných článků/blogů/vyjádření, abych na ni moc nevěřil:-/

4 0
možnosti
Foto

Tentokrát takřka stoprocentní souhlas a karma.R^

9 9
možnosti

Prvotní příčina je Čína, bez pochyby. Ale ostatní státy na tom mají také podíl, že to hodně podcenili. Dám-li analogii (i když je nemám rád, neboť situaci nikdy nevystihnout dobře), je to jako když si řidič před snaží vyťukat na telefonu číslo a přehlédne chodce na přechodu. Jeho jasná chyba. Ale ten chodec má sluchátka na uších, datluje SMS a na přechod vkročil bez rozhlížení.

0 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3439x
Jmenuji se Radek Pálka a vítám vás na svém blogu o vaření, kuchyni, gastronomii a tak obecně.

Jak to začalo.....

Někde v mých 6-7 letech si rodiče vzali do hlavy, že strašně chci být kuchařem :-). 

Moje mamka byla vyučenou cukrářkou. Avšak po vyučení cukrařinu dělala jen velmi krátce a když přišla v roce 1971 do jiného stavu s bratrem, přestala cukrařinu dělat profesionálně a již se k tomu nikdy naplno nevrátila. 

Nicméně v osmdesátých letech si mamka tajně doma přivydělávala pečením dortů na zakázku. A já, jako dnešní dítě z reklamy jsem se kolem ní motal a asi tím si všichni vzali do hlavy, že kuchařina mě strašně baví a že nic jiného vlastně ani dělat nechci :-). 

Zvláštní je, že pokud je člověku něco dlouhodobě podsouváno, tak tomu začne věřit.  Na konec jsem byl i já tím, který začal říkat, že si od dětství přeje být kuchařem. Možná tomu i tak bylo. Já vlastně ani nevím.

Každopádně se tak i přes některé komplikace stalo a jsem tomu rád.  A z nutnosti je životní láska.

Upřímně láska na první pohled to úplně nebyla.

Díky sametové revoluci v roce 1989 jsem sice nastoupil do chrudimské hotelové školy, ale na příbuzný obor řezník. 

No, nebudu rozebírat má studia. Ale řezníkem jsem se po pár peripetiích vyučil a rok na to jsem udělal rozdílové zkoušky a vyučil se i kuchařem. 

Mým štěstím bylo, že jsem hned po vyučení nastoupil do Restaurantu Grill Duran v Hradci, Králové, kde jsem nejprve řezničil a postupně se přibližoval do kuchyně, až jsem bourání masa úplně pověsil na hřebík. 

Mým druhým největším životním štětím /první je moje manželka/ bylo, že jsem měl to štěstí a dostal jsem se do kuchyně v Duranu, kde vládl tehdy asi třicetiletý šéfkuchař Jiří Syrový.

A díky němu a díky jeho přístupu ze z nutnosti stala LÁSKA NA CELÝ ŽIVOT.

www.sefkucharuvdenik.cz

Seznam rubrik