Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PD

Možná nečtu stejné weby jako autor, ale já žádné oslavné články o Číně neviděl. Můžete, prosím, citovat?

0 0
možnosti
PP

P35a95v58e26l 53P42u37š

20. 3. 2020 17:14

Ano mohou za to , ale pozor na to co si přejete:-),jen fórek k odlehčení:

Zbavil jsem se všeho co pochází nebo je vyrobeno v Číně......teď tu stojím v obýváku nahý mezi skříněmi z IKEY;-D

9 0
možnosti
MV

Otázka je zdali i ta IKEA ty skříně nemá z Číny.

4 0
možnosti
PM

P26a66v74e23l 62M34a60c61h

20. 3. 2020 17:33

Pane Zac. Jen clovek se slepicim nebo jeste mensim mozkem by vam takovou drzou stupidni hloupost veril. Vase nenavist k Americanum je tak strasne pruhledna ze je to az neuveritelne. Sami cinsti doktori, kteri za uverejneni tech informaci tezce zaplatili, ukazali svetu odkud ta nemoc prisla a vy to vite lepe nez ti kteri tam ziji a vse to vysetrovali a studovali. Co tvrdite je trapne a ubohe.

3 2
možnosti
JD

Přeci nemůžete být tak naivní při čtení proruských webů:-P

2 0
možnosti
RK

Asi jsem méně chápavý, ale nedokážu rozlišit, je jestli to autor myslí vážně, či nikoliv. Na vážný článek je v tom příliš útočných absurdit a na recesistický je psán příliš vážně.

6 2
možnosti
LH

Zapomněli jsme na Putina, to je neomluvitelné, a Číňané to zpustili jen proto, aby nám mohli draze prodávat roušky. Putin se do toho zase zapojil, aby zmařil mírovou misi amíku ke svým hranicím, a ti jsou již zpátky na cestě za okeán. Tož takoví jsou...

9 6
možnosti
RK

To je fakt pravda????????

0 0
možnosti
Foto

Absolutní souhlas a karma.

5 7
možnosti
MC

M90a88r61e58k 11C55o72z19l

20. 3. 2020 12:12

Radši se držte té gastronomie, tohle je blábol.

13 8
možnosti
LC

L58u57k42a72s 54C52o75d23r

20. 3. 2020 10:56

Existuji dve skupiny lidi...

Na jedne strane Taiwanci, kteri pri prvnich zpravach o potizich aktivovali skvele pripraveny krizovy plan a dokazali svoji zemi uchranit od nastupu epidemie, i kdyz maji s pevninskou Cinou radove vetsi vymenu osob nez evropske zeme.

Na druhe strane Cesi, kteri se tvarili jako mistri sveta, nepripravovali se a vesele si jezdili lyzovat do Italie (prece ty penize nepropadnou), i kdyz uz bylo jasne, ze se blizi pandemie. Kdyz se pak logicky dostali o par tydnu pozdeji do problemu, tak misto aby rekli "udelali jsme chybu", zacnou rvat "fuj, za to muze Cina".

Nevim jak vam, ale mne jsou sympatictejsi ti Taiwanci.

16 3
možnosti
JZ

Tak Taiwan je zcela logicky nejpřipravenější země na světě ohledně jakékoliv hrozby, která může přijít z Číny. Navíc východní Asie už si jednou podobnou epidemií na začátku tohoto století prošla, nevsadil bych ani korunu na to, že krizový plán Taiwanu byl stejně dobře připravený už dvacet let zpátky;-)

6 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3439x
Jmenuji se Radek Pálka a vítám vás na svém blogu o vaření, kuchyni, gastronomii a tak obecně.

Jak to začalo.....

Někde v mých 6-7 letech si rodiče vzali do hlavy, že strašně chci být kuchařem :-). 

Moje mamka byla vyučenou cukrářkou. Avšak po vyučení cukrařinu dělala jen velmi krátce a když přišla v roce 1971 do jiného stavu s bratrem, přestala cukrařinu dělat profesionálně a již se k tomu nikdy naplno nevrátila. 

Nicméně v osmdesátých letech si mamka tajně doma přivydělávala pečením dortů na zakázku. A já, jako dnešní dítě z reklamy jsem se kolem ní motal a asi tím si všichni vzali do hlavy, že kuchařina mě strašně baví a že nic jiného vlastně ani dělat nechci :-). 

Zvláštní je, že pokud je člověku něco dlouhodobě podsouváno, tak tomu začne věřit.  Na konec jsem byl i já tím, který začal říkat, že si od dětství přeje být kuchařem. Možná tomu i tak bylo. Já vlastně ani nevím.

Každopádně se tak i přes některé komplikace stalo a jsem tomu rád.  A z nutnosti je životní láska.

Upřímně láska na první pohled to úplně nebyla.

Díky sametové revoluci v roce 1989 jsem sice nastoupil do chrudimské hotelové školy, ale na příbuzný obor řezník. 

No, nebudu rozebírat má studia. Ale řezníkem jsem se po pár peripetiích vyučil a rok na to jsem udělal rozdílové zkoušky a vyučil se i kuchařem. 

Mým štěstím bylo, že jsem hned po vyučení nastoupil do Restaurantu Grill Duran v Hradci, Králové, kde jsem nejprve řezničil a postupně se přibližoval do kuchyně, až jsem bourání masa úplně pověsil na hřebík. 

Mým druhým největším životním štětím /první je moje manželka/ bylo, že jsem měl to štěstí a dostal jsem se do kuchyně v Duranu, kde vládl tehdy asi třicetiletý šéfkuchař Jiří Syrový.

A díky němu a díky jeho přístupu ze z nutnosti stala LÁSKA NA CELÝ ŽIVOT.

www.sefkucharuvdenik.cz

Seznam rubrik