Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

L23a26d75i58s41l60a77v 40H95n43y58k 6520562810766

Ještě jeden problém vidím v resturacích, týká se to hlavně větších měst.Hraje tam příliš hlasitá hudba.Když jsme chtěli po číšníkovi, aby ji ztišil, odpověděl:"Ale hosti si to přejí."Jenže když jsme u stolu jen čtyři a nikdo v reaturaci není, tak proč nevyhoví?Nechodíme s přáteli do restaurací, abychom na sebe museli křičet,protože přes hlasitou hudbu se normálně nedomluvíme.

Z těchto restaurací jsme už odešli (už se tam nikdy nevrátíme) i když jsme si třeba už objednali jídlo či pití.

A tohle by také měli majitelé zohlednit.Mladým lidem možná ta hudba nevadí, my starší nad padesát let, máme raději ticho.

+8/0
doporučit
4.7.2019 7:58
Foto

R31o17m91a57n 28P15o70b41o16r89s12k90ý 3908325537

OpětR^. Tvrdím, že letos situace s nedostatkem pracovních sil kulminuje, hůř už snad být nemůže. U nás - vyhlášená rybí restaurace Šupinka zavřena (v sezoně!) - nemá lidi. Já stojím na place 17 hodin denně, 7 dní v týdnu. V téhle naší branži už to takhle je hezkých pár let, ale letos už není možné sehnat ani prodavačku, natož řemeslníka apod.

+6/0
doporučit
4.7.2019 7:37

P72a59v20e63l 33K91a63m66a13s 3739701240209

Souhlasím s vámi. Mám rád, když obsluha v restauraci je příjemná a umí. Mnohokrát jsem říkal, že je obdivuji za to, jak dokáží být pozitivní i když jsou zákazníci prudiči. Celý život jsem “jen” zákazník, ale myslím si, že hlavní problém tkví v systému minimální mzda + zbytek bokem. Nemocenská, důchod, pracák .... vše je potom o pár korunách měsíčně. Vám karma.

+5/0
doporučit
4.7.2019 7:44

L14a76d27i28s19l85a57v 23H43n45y46k 6600322340536

S těmi číšníky je to sporné.V několika hospodách mně přinesli podměrečné pivo.Když jsem ho chtěl dotočit, tak číšník pivo odnesl, dal pod pípu a jak natáčel nová piva, tak z těch kapek pak bylo moje pivo s mírou.Přinesl mi ho, ale bez pěny.Co jsem měl reklamovat?Pivo bez pěny nebo pivo s mírou?

V jiných hospodách mě řekli: "To dojde."Tak jsem odpověděl, že jim za to pivo dám méně peněz také s dovětkem, že to dojde.Pivo sebrali a nové už nepřinesli.

Mám kamaráda elektrikáře, který natahuje v domácnostech dráty.Tak jsem mu navrhl aby také o centimetr dával kratší dráty s dovětkem, že to dojde, protože teplem se dráty roztahují.Smál se a říkal, že by už jako elektrikář skončil.

Jak je tedy možné, že v jednom povolání lze šidit zákazníka a v jiném ne?

+3/0
doporučit
4.7.2019 6:40

M15i67r10o66s75l71a51v 94B85u52č17e16k 6173953861794

Výborné pojednání se znalostí - okusím se doplnit. Jistou dobu jsem i pracoval u MHD a řešil stížnosti na řidiče. Na dotaz - V jakém oboru vlastně pracuješ? Byly různé odpovědi - Nicméně NIKDO nesdělil, že jde o sféru veřejných SLUŽEB ... !

Bylo patrné, že přetrvává vkomponovanost = Já velím, určuji podmínky, bezvýhradně se podrobte. Po r. 1989 se změnilo i chování cestujících. Více suverenity, nicméně i agrese. Jasně se prokázalo, že jde o střet zcela nepřipravených ! Říkám řidiči, že SLUŽBY - Jsou od slova SLOUŽIT. Přestože je v právu - nemůže své Ego nastavovat proti jinému, i tupému Egu. To nic neřeší, pouze eskaluje konflikt. Musí se upozadit a volit jiné, mazané prostředky. Vzpomněl jsem podobenství - Jeho vlastnictví restaurace ... !

Že pravděpodobně x tý host se opije, pozvrací mu a rozbije WC + uteče bez placení! Zejména starší pracovníci to nebyli absolutně schopni pochopit. Doba prokázala, že toto - "Minimum psychologie", se dostalo jako trvalá součást školení! Včetně nácviku modelových situací! Ten princip je jasný - Služby, jako obor velice těžký - Vždy je tam PRVOSLEDOVÝ činitel - Číšník, řidič, který bude nátlakován. Nesmírně záleží právě na něm - jak situaci a výkon těžké služby unese. Právě ON tvoří základ obrazce a dojmu firmy celé! Pochopitelně to vše - Dělá za malé a srandovní prachy ... :-)

+3/0
doporučit
4.7.2019 6:40

V10o86k60o54u57n 75V68l55a53d70i31m47i16r 8152948339348

Kam zmizeli? Odpoved je dost jednoducha. Mnozi do Nemecka a Rakouska. Snad ve vsech restauracich do 200 km od ceskych hranic se domluvite cesky.

Zrejme maji nejen vic penez, ale i lepsi pracovni podminky. Koncem kvetna jsme byli se znamymi na obede U zlateho lva v Cham.

Kdyz jsem znamym prekladal jidelni listek vsimla si toho servirka a prinesla jeste jeden v cestine. A kdyby bylo neco nejasne ze rada vysvetli.

A pri placeni jsme se trochu zapovidali. Ona zije v Nyrsku a vyplati se ji denne dojizdet tech asi 50 km.

+2/0
doporučit
4.7.2019 14:26

F86i94l60i78p 84V70r12a97c69o30v40s38k85ý 8700617871860

No, zrovna minulý týden jsem seděl s kamarádem, šéfkuchařem jedné z nejfrekventovanějších, možná nejfrekventovanější plzeňské restaurace vůbec a kus pravdy v jeho tvrzení, že mají skoro nulovou fluktulaci personálu prostě proto, že se k tomu personálu jak na place tak v kuchyni prostě nechovají jako č...i, taky je. Řada těch, kteří kolem pořád nemají si to neuvědomuje.Ač samosebou vím, že někdy i super chování k personálu může být málo.

+2/0
doporučit
4.7.2019 9:45

B69ě91l76a 80H81o82r30á92k60o79v48á 1268182899900

Tohle proběhlo už dávno na západě. Prostě o víkendu nechce nikdo dělat a hosté si musí řádně připlatit.

Ti schopní od nás už léta dělají za zcela jiné peníze venku:-/:-P

0/−1
doporučit
4.7.2019 14:58

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz