Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No to je ale hnus. Kde je blicí smajlík, když ho potřebujeme?

0 0
možnosti
Foto

Perfektní ironie, ale možná to někteří nepochopí a budou si myslet, že je to myšleno vážně...:-)

0 3
možnosti

Milý koblížku, děkuji za daný článek. Nyní alespoń zase o něco více vím, jak koblížci přemýšlejí. Pokud dáte fakta dohromady, chaotické jednání Andrejka, jedna lež za druhou a neporovnáte to s okolními fakty, tak zase dospějete jako správný koblížek, že Andrejko je nejlepší. Každý jiný politik i s 1% afér by již dávno z politiky odešel. Bohužel Andrejko jen umí plácat, ale řídit nikoliv.

2 5
možnosti

udavac se neda chvalit za zadnych okolnosti, je to lhar

4 2
možnosti

A10l76e92š 55W41o81l69k87e62r

17. 3. 2020 11:50

Když vám nevadí, že premiér lže v přímém přenosu..., tak klidně děkujte.

Jinak si přečtěte třeba na Deníku N: Od „na skladě je milion roušek“ přes „osobně vám je rozvezu“ až po „otevřeme galanterie“. Jak vláda řeší chybějící materiál.

4 3
možnosti

J47a85n 94P66e65t69e54r27k95a

16. 3. 2020 20:33

Praktiční lékaři přestábvají ordinovat, stomatologové zavírají ordinace, lidi čekají několik dnů na testy které si chtějí sami zaplatit, důchodci se děsí druhého dne co se zase stane, krizový štáb ČR je stanoven teprve od 15.3., premiér při tiskovce blábolí nesmysly, Ústřední vojenská nemocnice odmítla otestovat člověka s příznaky koronaviru který se u něj rozvinul, mezitím nakazil několik lidí, odpovědné osoby na zdraví obyvatel ČR se na všechno vykašlou a jedou na Kubu....... a vy děkujete?

6 1
možnosti

Všem kritikům Babišovy vlády bych chtěl jen říci - lepší Babiš ve vládě ČR než von Leyenová jako předsedkyně EK. Je jasný, že nejde všechno tak jak by mělo a především, že se premiér a vláda nezavděčí všem. Ale tady fakt nejde o to zavděčit se někomu. Občas je potřeba volit mezi volbou špatnou a volbou špatnou a uvědomit si, že lidé, kteří vycestovali nedávno do Itálie mají dost velkou zásluhu na šíření viru u nás protože dvě třetiny nakažených mají pozitivní cestovatelskou anamnézu. A vláda dělá maximum ať se to někomu líbí nebo ne.

7 4
možnosti

A to ja nepodekuju. Nepodekuju za to, ze mel tri mesice se na situaci pripravit a neudelal vubec nic. Nepodkeuju za to, ze jeho egoismus blokuje predani rizeni situace odbornikum. Nepodekuju za to, ze prokazatelne a opakovane lze v primem prenosu. A uz vubec ne za to, ze si i v teto situaci nachazi cas na to, napsat si par zakonu na miru a zakleknout konkurenci.

17 9
možnosti

Všichni zkrachují, Agrofert nás uživí.;-D

Pak se můžete při tom děkování ještě plazit.

Chci vidět krizový štáb sestavený z odborníků a ne premiéra v médíích se plácajícího po ramenou.

13 9
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3439x
Jmenuji se Radek Pálka a vítám vás na svém blogu o vaření, kuchyni, gastronomii a tak obecně.

Jak to začalo.....

Někde v mých 6-7 letech si rodiče vzali do hlavy, že strašně chci být kuchařem :-). 

Moje mamka byla vyučenou cukrářkou. Avšak po vyučení cukrařinu dělala jen velmi krátce a když přišla v roce 1971 do jiného stavu s bratrem, přestala cukrařinu dělat profesionálně a již se k tomu nikdy naplno nevrátila. 

Nicméně v osmdesátých letech si mamka tajně doma přivydělávala pečením dortů na zakázku. A já, jako dnešní dítě z reklamy jsem se kolem ní motal a asi tím si všichni vzali do hlavy, že kuchařina mě strašně baví a že nic jiného vlastně ani dělat nechci :-). 

Zvláštní je, že pokud je člověku něco dlouhodobě podsouváno, tak tomu začne věřit.  Na konec jsem byl i já tím, který začal říkat, že si od dětství přeje být kuchařem. Možná tomu i tak bylo. Já vlastně ani nevím.

Každopádně se tak i přes některé komplikace stalo a jsem tomu rád.  A z nutnosti je životní láska.

Upřímně láska na první pohled to úplně nebyla.

Díky sametové revoluci v roce 1989 jsem sice nastoupil do chrudimské hotelové školy, ale na příbuzný obor řezník. 

No, nebudu rozebírat má studia. Ale řezníkem jsem se po pár peripetiích vyučil a rok na to jsem udělal rozdílové zkoušky a vyučil se i kuchařem. 

Mým štěstím bylo, že jsem hned po vyučení nastoupil do Restaurantu Grill Duran v Hradci, Králové, kde jsem nejprve řezničil a postupně se přibližoval do kuchyně, až jsem bourání masa úplně pověsil na hřebík. 

Mým druhým největším životním štětím /první je moje manželka/ bylo, že jsem měl to štěstí a dostal jsem se do kuchyně v Duranu, kde vládl tehdy asi třicetiletý šéfkuchař Jiří Syrový.

A díky němu a díky jeho přístupu ze z nutnosti stala LÁSKA NA CELÝ ŽIVOT.

www.sefkucharuvdenik.cz

Seznam rubrik