Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Proto jsem zatím na žádném vánočním večírku nikdy nebyl.

0 0
možnosti

Jednoznačně za trest. Horší už je akorát teambuilding.:-)

1 0
možnosti

Ne nadarmo se říká: jaký si to uděláš, takový to máš.;-D

1 0
možnosti

Firemní večírky jsou prodchnuty - rozporuplnou záhadou. Ostatně jako vždy, když se jedná o organizované dobro. Vývoj scénářů jste popsal dobře. Nejhorší je, pokud se ve dnech následných z tamních keců - Dělá personální politika ! Onehdy jsem seděl zcela zhroucený v kuchyni. Oko kalné - dech nečistý. S jistým uspokojením se radoval nad svým vítězstvím v rámci různých verbálních přenic ...

Vedl jsem si dobře a účelně argumentoval - Všechny jsem porazil. No jo ? A o čem vlastně byly !? Úplně mi to připomíná Kunderův román - Veselice a venku sedí osamělý člověk. Přicházejí tedy k němu - "Soudruhu, proč nejsi šťastný ? Je přece šťastná doba - Všichni musí být veselí" ! Spisovatel, asi taky něco podobného absolvoval ... :-)

2 0
možnosti

No tak to bylo štěstí, že vám to prošlo. Jeden můj kamarád si bohužel musel po firemním vánočním večírku hledat druhý den novou práci, to bylo ještě o stupínek horší situace. Příjemný svátkyR^

1 0
možnosti
Foto

;-D Krásné Vánoce i Vám Radku:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS