Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Co je tak špatného na tom, že si na získávání práce seženu zkušenějšího pomocníka? Když budu kupovat auto, dům, ... tak je to doporučováno. Navíc když by místo manžel, syn napsali klient.

Představme si, že existuje nějaká vrozená vada, která způsobí, že jinak schopné makačenko práci prostě nesežene, protože něvedomky vždy zkoní životopis nebo pohovor. Měl by takový člověk dostávat plný invalidní důchod, nebo by se mu mělo pomoci získat práci?

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den Radku, nevím jak u Vás, ale já mám ještě kategorii absolvent optimista, to je ten který ještě nic neumí, ale ví, že nebude dělat pod dvěstěpade čistého na hodinu a samosebou jen osm hodin dopoledne bez víkendů ;-D

2 0
možnosti

No zkušenosti s výběrem kandidátů mám z obou stran, nejprve coby kandidát a pak coby komisař výběru. Pravda je, že jsem jako kandidát byl předmětem výběru personálních headhunterů, většinou německých firem ale pro AMB mě kádrovali amici, takže většinou 3 lidi a zástupce firmy a to vše před mile se tvářící komisí v němčině anebo v angličtině, nebyli to jednoduché momenty být připraven na různé psychozkoušky a promyšlené dotazy.

Následně jsem již vybíral pro svou firmu a jen potvrzuji již napsané,nebylo z čeho a obdivoval jsem odvahu některých kandidátů se vůbec dostavit. No a dnes to bude asi ještě o něco dosti horší...R^;-D karma za článek.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS