Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Takže to trochu shrnu s dovolením. Do USA jste přijeli ilegálně pracovat, chytili vás a vy teď naříkáte co si to dovolili.

Samozřejmě neznám ani nemohu znát podmínky všude. Nicméně vím, že ilegálové, zadržení při různých zátazích se umisťovali odděleně od vězňů. A oranžové vesty? S těmi byste přišel do styku až poté co byste byl odsouzen. Ovšem ve vašem případě byste byl převezen do internačního tábora. Tuším že jste pobýval podle vašich slov v Texasu, takže tento tábor se nachází v Louisianě.

1 0
možnosti
Foto

Jestli jste četl dobře můj blog, tak se jednalo o oranžové mundury, nikoliv vesty a nebyl jsem zavřen za nelegální práci a za to, že jsem se připletl hned první den mezi bandu zlodějů a bohužel jsem se svezl.

0 0
možnosti
Foto

To jsou drsný zážitky...

0 0
možnosti
Foto

Jsou. A dost sotva uvěřitelné. Alespoň pro mně, který v USA žije

1 0
možnosti
Foto

I21v12a83n 41M67a59r46e70k

13. 2. 2019 12:35

Nebyl to jen zlý sen ? ;-(

0 0
možnosti
Foto

I35v34a14n 72M82a77r47e30k

13. 2. 2019 12:36

Jo a Karma . R^R^R^

0 0
možnosti

Objevil jsem nyní Váš blog a jedním dechem přečetl. Působí to jak noční můra a ty řetězy a kruhy na podlaze, hned mi to připomnělo galeje a román Bídníci. No jsem zvědavý na pokračování a děkuji za velmi zajímavý blog. Samozřejmě karma.

2 0
možnosti
Foto

Dobrý den a děkuji. Už to tak hrozné nebude, ale pořád je na co se těšit.

R

0 0
možnosti

Teda, buď máte skvělou fantazii, nebo Vás opustil váš strážníček - opatrovníček. Na každý pád se těším na pokračování.R^

4 0
možnosti

Chlape, po tomhle musíte mít dnes nervy jak špagáty. Takový prožitek člověka úplně změní!

:)

Těším se na pokračování :)

6 0
možnosti
Foto

Dneska už je to sranda, ale tenkrát to moc sranda nebyla. Musím říct, že několik let poté jsem měl problém s řečí. Začal jsem zadrhávat. To se naštěstí srovnalo, ale sranda to nebyla.

5 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3439x
Jmenuji se Radek Pálka a vítám vás na svém blogu o vaření, kuchyni, gastronomii a tak obecně.

Jak to začalo.....

Někde v mých 6-7 letech si rodiče vzali do hlavy, že strašně chci být kuchařem :-). 

Moje mamka byla vyučenou cukrářkou. Avšak po vyučení cukrařinu dělala jen velmi krátce a když přišla v roce 1971 do jiného stavu s bratrem, přestala cukrařinu dělat profesionálně a již se k tomu nikdy naplno nevrátila. 

Nicméně v osmdesátých letech si mamka tajně doma přivydělávala pečením dortů na zakázku. A já, jako dnešní dítě z reklamy jsem se kolem ní motal a asi tím si všichni vzali do hlavy, že kuchařina mě strašně baví a že nic jiného vlastně ani dělat nechci :-). 

Zvláštní je, že pokud je člověku něco dlouhodobě podsouváno, tak tomu začne věřit.  Na konec jsem byl i já tím, který začal říkat, že si od dětství přeje být kuchařem. Možná tomu i tak bylo. Já vlastně ani nevím.

Každopádně se tak i přes některé komplikace stalo a jsem tomu rád.  A z nutnosti je životní láska.

Upřímně láska na první pohled to úplně nebyla.

Díky sametové revoluci v roce 1989 jsem sice nastoupil do chrudimské hotelové školy, ale na příbuzný obor řezník. 

No, nebudu rozebírat má studia. Ale řezníkem jsem se po pár peripetiích vyučil a rok na to jsem udělal rozdílové zkoušky a vyučil se i kuchařem. 

Mým štěstím bylo, že jsem hned po vyučení nastoupil do Restaurantu Grill Duran v Hradci, Králové, kde jsem nejprve řezničil a postupně se přibližoval do kuchyně, až jsem bourání masa úplně pověsil na hřebík. 

Mým druhým největším životním štětím /první je moje manželka/ bylo, že jsem měl to štěstí a dostal jsem se do kuchyně v Duranu, kde vládl tehdy asi třicetiletý šéfkuchař Jiří Syrový.

A díky němu a díky jeho přístupu ze z nutnosti stala LÁSKA NA CELÝ ŽIVOT.

www.sefkucharuvdenik.cz

Seznam rubrik