Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Začínám si Vaše blogy číst zpětně :)

Hodně dobré. Máte talent nejen na vaření!

1 0
možnosti

Hezký se to četloR^. Můj první výlet probíhal podobně, dojeli jsme do Vídně ráno kolem šesté a když jsem viděla v klenotnictví kabelku do plesu z kamínků za cenu auta u nás, tak jsem chtěla jet hned domů...a na trhu rádio za tisícovku a já za něj dala překupníkům pět. A do Duranu jsme občas na oslavu taky pozvaní...

1 0
možnosti
Foto

Pěkné čtení... sám jsem k nějaké cílevědomosti dospěl až po třicítce, ale nelituji, mládí jsem si užil a vyblbul se.Vám každopádně R^

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS